Co to jest marketing automation

Email marketing automation to strategia, która polega na wysyłaniu przez marketerów wiadomości promocyjnych do subskrybentów z ich listy mailingowej. Umożliwia on marketerom internetowym wysyłanie spersonalizowanych wiadomości zarówno do potencjalnych klientów, jak i klientów według harmonogramu lub po spełnieniu określonych warunków.

Automatyzacja e-maili, dzięki Freshmail.pl to możliwość wysyłania do subskrybentów wiadomości e-mail z odpowiednimi informacjami, które są wyzwalane przez czas lub akcję. Automatyzacja jest przydatna dla wielu celów marketingowych. Niezależnie od tego, czy chodzi o przepływ infomracji który pomaga w podtrzymywaniu kontaktów lub życzenia urodzinowe, które dodają osobistego charakteru. Również Freshmail.pl oferuję zautomatyzowane aktualizacje blogów, które odciążają odbiorców z obowiązku pozostawania w kontakcie – marketing automation sprawia, że działania marketingowe są bardziej efektywne, spersonalizowane oraz trafne.

Korzystanie z automatyzacji dla kampanii e-mailowych jest jedną z najbardziej efektywnych metod komunikacji z potencjalnymi klientami oraz stałymi klientami, którzy mają szczere zainteresowanie śledzeniem aktualizacji firmy lub marki.

Dzięki automatyzacji email marketingu możesz uzyskać cenny wgląd w potrzeby i oczekiwania swojej grupy docelowej, jednocześnie lepiej rozumiejąc preferowane cechy demograficzne.

Aby pomóc Ci usprawnić strategię automatyzacji email marketingu, oto cztery wskazówki automatyzacji, które możesz wdrożyć już dziś, aby zwiększyć swoje zaangażowanie:

Używaj snippetów śledzących stronę: Używając snippetów śledzących stronę, możesz monitorować, w jaki sposób subskrybenci przechodzą z Twojego emaila na stronę – i co przeglądają.

Wypróbuj narzędzia do tworzenia segmentów z dostępem do zachowań na stronie internetowej i dat względnych: Segmentuj subskrybentów na podstawie zakupów dokonywanych przez nich na Twojej stronie internetowej lub rodzaju treści, które przeglądają na Twoim blogu. Tego typu segmenty wykraczają poza klasyczne segmenty, które są zazwyczaj oparte na danych demograficznych, takich jak wiek, lokalizacja czy dochody, i skupiają się bardziej na zachowaniu subskrybenta.

Rozważ automatyzację uruchamianą przez segmenty: Po użyciu kreatora segmentów, masz już gotowe podstawy do tworzenia i wysyłania spersonalizowanych wiadomości e-mail. Dzięki automatyzacji e-maili, proces ten jest bardzo prosty. Możesz tworzyć i automatyzować e-maile w oparciu o działania subskrybenta.

Zastosuj podstawowe dynamiczne treści: Marketerzy są zawsze ograniczeni czasowo. Jeśli musisz w pośpiechu wysłać spersonalizowanego maila, postaw na dynamiczną treść. Dynamiczna treść daje Ci możliwość stworzenia jednego emaila, ale dostosowanie jego fragmentów do potrzeb subskrybenta, który go otrzymuje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here